sábado, 5 de octubre de 2019

#juntos#cosasquepasan#coplasdelasoledad#sinsoledad#partida#vida#amor#tablero#vida#te#quiero#jaque#poemadeamor#poemasdeamor#palabrasdeamor#paraulesdamor#jaque#love#allyouneedthislove

COPLAS DE LA SOLEDAD XXXIX

Tenc la fortuna de compartir la meva vida amb la persona més especial del món.
Ella és  la millor companya, amiga, amant, consellera, el meu suport en els mals moments i qui riu amb jo en els bons.
Diuen que és difícil trobar la teva ánima bessona però jo si l'he trobat, jo si tenc la sort de poder gaudir-ne cada dia.
Fa 7 anys i mig que vam començar una aventura junts i hem escrit ja moltes pàgines junts i encara ens queden molts de capítols per escriure.
T estim. *** Tengo la fortuna de compartir mi vida con la persona más especial del mundo. Ella es la mejor compañera, amiga, amante, consejera, mi apoyo en los malos momentos y quien río con yo en los buenos. Dicen que es difícil encontrar tu alma gemela pero yo si lo he encontrado, yo si tengo la suerte de poder disfrutar cada día. Hace 7 años y medio que empezamos una aventura juntos y hemos escrito ya muchas páginas juntos y todavía nos quedan muchos capítulos por escribir. T estim

No hay comentarios:

Publicar un comentario